środa, 17 lipca 2013

Motywacja z TVN Style :)

Uwielbiam oglądać różne programy i dokumenty o dietach, ćwiczeniach, zdrowym stylu życia, odchudzaniu. Często można z nich wynieść wiele ciekawych informacji i potrafią być ogromną motywacją. Ostatnio spodobały mi się dwa programy w ramówce TVN Style :) (być może Wam są od dawna znane, mam straszne zaległości jeśli chodzi o TV i pierwszy raz je widziałam).

Pierwszy program to Sexy Dieta.


Obejrzałam odcinek 2 i bardzo mi się spodobał :)


Bohaterką tego odcinka jest była tancerka, która przez tłuste jedzenie i dziwne przekąski w dwa lata przytyła 20 kilogramów i nie może się zmieścić w wymarzoną suknię ślubną. Dodatkowo prowadzi siedzący tryb życia - praca przy biurku, po powrocie do domu relaks na kanapie przy telewizorze i niezdrowe jedzenie. Australijscy eksperci mają za zadanie zmotywować ją do zmian w odżywianiu :) jeśli chcecie zobaczyć jak im się to udało i jak Lisa zrzuciła 8 kg możecie obejrzeć odcinek pod tym linkiem: http://tvnplayer.pl/programy-online/sexy-dieta-odcinki,941/odcinek-2,S00E02,13802.html
Myślę, że ten program doskonale pokazuje jaki wpływ na nasz wygląd i samopoczucie ma dieta i prowadzony tryb życia :) Być może pozwoli też przejrzeć na oczy osobom, które popełniają te same błędy co bohaterki programu. Z tego co widzę jest już dostępny kolejny odcinek, który jeszcze dziś pewnie obejrzę :) (niestety nie wiem gdzie jest pierwszy).

Drugi program to Ekstremalny kurs piękna.


Również obejrzałam drugi odcinek, w którym bohaterką była 21-letnia Bianca, mająca obsesję na punkcie jedzenia. Oprócz sporej nadwagi jej problemem było nadużywanie środków przeczyszczających. Tutaj również zostaje oddana pod opiekę eksperta, ale nie byle jakiego :) Trenerem jest Osmin Hernandez, którego niekonwencjonalne metody wywołują sporo kontrowersji... 
Sam Osmin to dość barwna postać (wyszkolony na Kubie w specjalnej formacji wojskowej, gdzie został uznany za niepoczytalnego i wydalony, uciekł do Stanów na tratwie gdzie obecnie jest znanym trenerem). Patrząc na jego metody czasem można się przerazić, ale fakt faktem, że odmienia życie ludzi - Bianca schudła przez 30 dni z Osminem 8 kg, i w kolejnym miesiącu kolejne 8 kg, zmieniła swoje życie, pokonała klaustrofobię i nauczyła się jeździć na rowerze!

 Link do odcinka: http://tvnplayer.pl/programy-online/ekstremalny-kurs-piekna-odcinki,983/odcinek-2,S00E02,14631. html. Przeżyłybyście trening z Osminem? ;p Ja chyba bym się skusiła spróbować tych tortur :D Mi program bardzo przypadł do gustu, raz że uwielbiam trenować, dwa że pokazuje, iż tak naprawdę wszystko zależy od naszego umysłu :)

Miałyście okazję obejrzeć te programy? Co myślicie? Polecacie coś innego? :) czekam na komentarze!

20 komentarzy:

  1. ten pierwszy program mnie zachecil, i sobie go jutro obejrze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obejrzałam dwa odcinki i już czekam na kolejne :) fajny

      Usuń
  2. Muszę koniecznie zobaczyć oba programy. Bo to dodatkowa motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, pierwszy bardziej o diecie drugi o trenowaniu, ja poczułam się dodatkowo zmotywowana :D

      Usuń
  3. muszę obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja tez chętnie zobaczę ten pierwszy program :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że na razie Sexy dieta wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię oglądać "Wiem co jem i wiem co kupuje" z Bosacką ;) Często można się wiele dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo też uwielbiam, obejrzałam wszystkie odcinki w internecie :D baaardzo pouczające

      Usuń
  7. rzadko oglądam, bo mam mało czasu i nie mam tvn style:) ale po twojej recenzji chyba sobie coś wyszperam w sieci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niby kablówkę z tvn style mam ale i tak oglądam w internecie bo sama dopasowuję sobie porę emisji :D

      Usuń
  8. lubię oglądać takie programy
    kiedyś jak miałam tvn style to ciągle siedziałam z nosem w telewizorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie obejrzę w wolnym czasie :-) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Generalnie nie oglądam telewizji, ale to może się wydawać ciekawym programem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja polecę naszym czytelniczkom http://najlepszeodchudzanie.pL!! Ranking środków odchudzających. Generalnie ja stosuję Slimette bo bardzo zainteresował mnie skład tych tabletek! Polecam i jeżeli ktoś zastosuję niech podzieli się wynikami! mi w 2 miesiące spadło 5-6 kg! MOTYWUJMY SIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też tak samo trafiłam na Sexy Dietę. Jest faktycznie ciekawa, tym bardziej że pokazują że dzięki ruchu też wiele można osiągnąć i ciało jest zdrowsze ;)

    Zapraszam gorąco na mojego fitbloga
    positiveattitudetowards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy dużo chudnie w programie ;) dzięki za zaproszenie

      Usuń