piątek, 15 lutego 2013

Fitnessowe gadżety z Avonu

Witajcie!

Własnie wpadł mi w ręcę najnowszy katalog Avonu a wraz z nim dodatek wiosenny - i tu niespodzianka - sportowe gadżety :) Zainteresowała mnie szczególnie sportowa saszetka - długo takiej poszukiwałam i musi być moja ! :D


Zastanawiam się jeszcze nak krokomierzem, żeby zabierać go na spacery :D



Część z propozycji ma wygórowane ceny i pewnie można znaleźć tańsze odpowiedniki więc przestrzegam, żeby najpierw dokładnie sprawdzić ceny - nie ma sensu przepłacać ;) (chyba, że ma się rabat jako konsultantka :)



Ta piłeczka jest nawet fajna - i zajmuje niewiele miejsca w porównaniu do mojej :)



Za to ten przyrząd do ćwiczeń mięsni pośladków budzi moje zastrzeżenia ;p



Myślę, że to bardzo miły wiosenny akcent w Avonie.

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Wow ! Nie wiedziałam, że i Avon zajmuje się fitenssowymi tematami. Przydatne info ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to chyba całkiem nowy trend się zaczyna i bardzo dobrze :D

      Usuń