środa, 12 grudnia 2012

Recenzja książki Fitness dla kobiet



Dziś mały post o jednej z książek, którą posiadam od dwóch miesięcy i zdążyłam już dokładnie się z nią zapoznać :). Mowa tu o "Fitnesie dla kobiet" autorstwa Pauliny Bernatek-Brzózki. Oprócz tematyki do zakupienia tej książki zachęciła mnie promocyjna cena 29 zł :) (cena rynkowa 39.90 jak wynika z moich obserwacji). Książka posiada solidną twardą oprawę i utrzymana jest w kolorystyce bardzo trafiającej w mój gust ( ♥ fiolet).                                                                                             Sama autorka (na zdjęciu) jest absolwentką AWF-u i psychologii, wieloletnią instruktorką fitness (trzeba tu powiedzieć że bardzo ładną instruktorką, co mnie osobiście przekonuje jeszcze bardziej to treści książki ;p) od dziecka związaną ze sportem .
Co znajdziemy w środku:






Moja opinia:

Książka pomaga usystematyzować swoją wiedzę z zakresu fitnessu a także dostarcza nowych ciekawych informacji. Mi najbardziej spodobało się obalanie mitów oraz rozpisanie kilku programów treningowych w zależności od potrzeb (np. trening w biurze bądź trening obwodowy na siłowni).  Skorzystałam też z tygodniowego menu, gdyż odpowiada mojej masie i stwierdziłam po tym, że jadam trochę za duże porcje ? (np. przekąska : pół pomarańczy, podczas gdy bez problemu zjadam cały owoc).


książka ma przejrzysty układ i jest bardzo przyjemna wizualnie :)
opisy ćwiczeń są dość dokładne i opatrzone ilustracjami


Byłam trochę rozczarowana płytą DVD dołączoną do książki - myślałam że będzie to jakiś godzinny aerobik z Pauliną, jednak jest to bardziej instruktaż ćwiczeń - pokazane jest wykonanie ćwiczenia i podana jego nazwa np mambo (może się to przydać osobom, które np. rozpoczęły zajęcia aerobikowe i nie znają niektórych figur). Ale za to jest kilka ciekawych wstawek jak wykorzystywać filozofię fitness w życiu codziennym :)  Krótki filmik:



Jest to z pewnością jedna z ciekawszych książek o tej tematyce dedykowana specjalnie kobietom. Cieszy też fakt, że jest to produkcja rodzima :) Ogólnie polecam książkę, może to być miły prezent dla siostry, przyjaciółki, dziewczyny, która zaczyna swoją przygodę z fitnessem. Niedługo recenzje kolejnych książek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz