piątek, 7 czerwca 2013

Piątkowy relaksik :)

Hej!


Przed większością z Was pewnie cudowny weekend :) ja niestety mam zajęcia na uczelni więc piątek to mój dzień relaksu :) Siłownia i trening z Tone It Up zaliczony rano więc bez wyrzutów można trochę poleniuchować. W planach na dziś mam jeszcze rower ale wszystko zależy od pogody. Na początku tygodnia kupiłam nowego Shape'a ale dopiero dziś znalazłam czas by go poczytać.

A co ciekawego znajdziemy w nowym numerze?

Między innymi bardzo ciekawy artykuł o aqua cycling :D  nigdzie nie widziałam w ofercie takich zajęć a ponieważ jestem wielką fanką aqua aerobiku i spinningu te zajęcia mogłyby mi się spodobać:


Spodobał mi się też program treningowy szczupła w 6 dni :


Jest też artykuł o mojej ukochanej kuchni śródziemnomorskiej (która według naukowców jest jedną z najzdrowszych na świecie)  Śródziemnomorski fenomen:


Oraz coś co bardzo mi się spodobało - Menu ze sklepu czyli lista produktów, które można kupić bez obaw - idealne zestawienie dla zabieganych :D szczególnie zainteresowała mnie pasta drożdżowa z grzybami Shitake:


Post o kremach ujędrniających prawie zakończony,



a lista z pomysłami na nowe posty zatrważająco rośnie :D


Szykujcie się więc na dużo ćwiczeń, motywacji i pysznych przepisów! Lato coraz bliżej! :D


A jakie macie plany na zbliżający się weekend? :)

10 komentarzy:

  1. szykujemy się zatem na nowe wpisy :)
    u mnie będzie trochę pracy (jutro pokaz balonowy:)), trochę odpoczynku:) zaraz zaczynam weekend, pogoda się poprawiła, widzę słoneczne popołudnie, więc myślę, że popołudniowy rower będzie zaliczony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)pokaz balonowy brzmi świetnie :D właśnie zbieram się zaraz na rower :)

      Usuń
  2. oh tez by mi sie przydal piatkowy relaks, ale niestety nauka wygrywa;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh niedługo też mnie to czeka...ale czas na relaks tez musi się znaleźć :)

      Usuń
  3. Ja niby szkoły juz nie mam, ale uczyć i tak sie muszę- egzaminy za pasem...

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam a aqua cyclingu, świetna sprawa:) ciekawe kiedy dojdzie do mojego miasta

    OdpowiedzUsuń
  5. Relax przy intensywnych treningach i zalatanym zyciu to bardzo ważny element! Jak człowiek nie odpoczywa to organizm nie funkcjonuję normalnie! Jeżeli trenujesz albo się odchudzasz to zobacz koniecznie http://hoodiaoPinie.pl ~!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, bardzo się przydał bo weekend był ciężki :) dzięki za link

      Usuń
  6. czekam na post o kremach :)

    OdpowiedzUsuń