piątek, 15 marca 2013

Fit inspiracja :D Griselle Ponce

Jeśli czytacie mojego bloga, to doskonale wiecie, że jestem ogromną fanką zumby.W fitness klubie, do którego uczęszczam, pojawiła się kolejna taneczna nowość - salsa solo i jestem zachwycona tymi zajęciami! Taniec jest dość żywiołowy, dzięki czemu można spalić masę kalorii a jednoczesnie poprawić swoją gibkość i ujędrnić niesamowicie ciało (nie mówiąc już o poprawie zdolności tanecznych :) 

Dziś chciałabym Wam przedstawić jedną z moich fit inispiracji. Jest nią Griselle Ponce - znana tancerka, choreografka, modelka i aktorka. Buszując w internecie w poszukiwaniu wideo z krokami do salsy przez przypadek trafiłam na wzmiankę o Griselle i zakochałam się w jej tańcu :)


Griselle ma obecnie 34 lata i  jest jedną z najbardziej rozchwytywanych tancerek. Prowadzi bardzo dużo warsztatów tanecznych salsy i urzeka swoją ekspresją. Ma bardzo kobiecą figurę i niesamowitą kondycję! Na dowód filmiki:


mam nadzieję, że i ja będę tak wywijać w szpilkach! :D


Treningi z zumby i salsy są tak intensywne, że cała nasza grupa wychodzi oblana potem. Ale i z wielkim usmiechem na twarzy :)

Co myślicie o Griselle? Lubicie taniec?
Czekam na Wasze komentarze! :)

10 komentarzy:

  1. wow:) ona jest niesamowita, podziwiam ludzi, którzy tańczą:)
    do tego ta figura - idealna, kobiecia, fantastyczna jest po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem oczarowana :D a tak na serio salsa jest taka męcząca - całe ciało bardzo intensywnie pracuje a ona może tańczyć i tańczyć - nie wiem jak Griselle to robi :D tancerze mają kondycję do pozazdroszczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. musze w koncu wyprobowac tej zumby;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam całą kulturę latynoamerykańską.
    Ich język, taniec, muzykę , usposobienie i jedzenie.
    A ta pani jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł nie sądziłem , że taki taniec jak np. salsa da się tańczyć solo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. salsa solo chyba dopiero staje się u nas popularna :)

      Usuń
  6. A co powiecie na przełom w dziedzinie fitness - 7 Minutowy Trening?
    Ćwiczymy tylko 7 minut 3 razy w tygodniu wg indywidualnie opracowanego programu ćwiczeń, ze wsparciem odpowiednio rozpisanej diety, w dogodnym dla nas czasie, nie wychodząc z domu - przed własnym komputerem? Do dyspozycji grupa wsparcia (forum) a do poczytania historie osób, które osiągnęły sukces ćwicząc według tego programu.
    Szczegóły na: http://bit.ly/10u3DRv (trzeba skopiować link do przeglądarki)

    OdpowiedzUsuń