poniedziałek, 26 lutego 2018

Blog Reaktywacja

chibird.com


Po bardzo długiej przerwie postanawiam powrócić do pisania bloga. Powodów jest kilka :)


Po pierwsze, zawsze sprawiało mi to radość, a gdzieś w natłoku obowiązków i różnych zajęć zarzuciłam pisanie... Dziś mądrzej gospodaruję czasem i też zdecydowanie więcej czasu przeznaczam na relaks.


Po drugie, prowadzenie bloga pozytywnie mnie mobilizowało do regularnych treningów, zdrowej diety i bycia aktywną. Na przestrzeni trzech lat parę kilogramów przybyło w związku ze zdiagnozowaną niedoczynnością tarczycy, ale... udało się znaleźć sposoby, by powoli wrócić do formy i chętnie się tym z Wami podzielę.

Po trzecie, sama śledzę dużo blogów i profili na Insta, bardzo lubię wchodzić w interakcje, komentować, dyskutować. Tęskniłam za Wami i swoim miejscem w sieci...


Po czwarte, mam dużo szerszą wiedzę dotyczącą różnych narzędzi służących prowadzeniu bloga, funpage, edycji zdjęć i filmów, więc chętnie przekuję wiedzę na zajęcia praktyczne :) Moim marzeniem jest też kurs fotograficzny i zakup porządnego aparatu, co mam nadzieję niebawem zrealizować! 

Stąd też chciałabym podejść do tematu bardziej profesjonalnie. Zastanawiam się nad założeniem nowego bloga, który miałby charakter bardziej lifestylowy. Oczywiście tematyka fitnessowa dalej byłaby jego stałym elementem, ale nie jedynym. Inaczej widzę też wygląd bloga, obecnie muszę przyznać, że panuje tu niezły chaos, stąd pomysł utworzenia nowej domeny.


Oczywiście jeśli podejmę taką decyzję dam znać i zostawię link do nowego bloga, a tymczasem szykuję materiał do nowego posta.
To będzie udany rok! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz