piątek, 28 czerwca 2013

Czerwcowy zawrót głowy :)


 Dziś wyszedł nowy lipcowy Shape, skusiłam się ze względu na nową płytę Ewy Chodakowskiej, ale ale jak się okazało trening prowadzi nie Ewa ale ambasador TOTAL FITNESS - przesympatyczny Tomek Choiński :)


Mimo, że mam teraz ogrom nauki, który chwilowo nie pozwala na aktywne udzielanie się w sferze blogowej to treningu sobie nie odmówię :) Płytę już przejrzałam i zapowiada się bardzo ciekawie :D A potem dalej do książek i tak jeszcze dwa tygodnie!





Mały mix zdjęć z ostatnich dni :)







A jak tam u Was? :)

7 komentarzy:

  1. podoba mi się szpinakowy koktajl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na opinie nt nowej płyty Ewy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem trening extra :) jest 5 części, każda zawiera 3 ćwiczenia x 3 serie, super kardio jest, podoba mi się że większa uwagę poświęcono rozciąganiu :) no i prowadzący bajeczny :)

      Usuń
  3. Kupiłam Shape dla płyty ale jestem rozczarowana :(
    Mój bład bo nie zwróciłam uwagi, że trening pokazuje Tomek :P

    A tak poza tym mamy podobne zainteresowania i wpadnę tu jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z kolei myślałam, że będą razem prowadzić trening :) ale Tomek też jest ok :) zapraszam Cię gorąco :D

      Usuń
  4. Twój blog jest na liscie blogow fit www.blogifit.blogspot.com
    będzie mi bardzo miło jak umieścisz banerek na swoim blogu z aktywnym linkiem do strony,
    z gory dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń